به اعتلای کشورمان معتقدیم

رازهای ناگفته یک خبرنگار سریال می شود

آبتاب الهه مهرنیا- فیلمنامه سریال “رازهای ناگفته یک خبرنگار” آماده ورود در بازار فیلمنامه است. دکتر علیرضا سلمانیان نوکابادی ریاست موسسه بین المللی آرارتکاوران ویرا در گفتگو با خبرنگاران گفت: ایده و طرح این مجموعه مدتهاست که در ذهن من شناور است، چرا که با دوستان خبرنگار بسیاری همکاری دارم، و بعد از نوشتن چند طرح با یک شخصیت و کاراکتر از سوی دکتر حجت بقایی، دیدم بهتر است این مجموعه فیلمنامه به صورت سریال باشد، این پیشنهاد را به دکتر بقایی گفتم و در کارگاه فیلمنامه مطرح کردیم و خدا را شکر ایده مورد موافقت اکثریت اعضا قرار گرفت.
در ادامه دکتر حجت بقایی سرپرست تیم نویسندگان گفت: تا اینجا حدود ۵۰ قسمت را آماده کرده ایم لیکن دوستان می گویند در سه فصل ۲۱ الی ۲۳ قسمتی آماده شود بهتر است.
برای من مهم نیست چند فصل یا چند قسمت باشد، مهم این است که برخی ناگفته های افرادی که با ایشان برخورد داشتیم را به زبان قصه ثبت کنیم، تا شاید تجربه ای باشد برای آیندگان، آیندگانی که ممکن است از این تجربیات درس بگیرند و زندگیشان مانند قهرمانان قصه ما گاه به تلخی نرود و خوب تجربیات شیرین را دوباره و صدباره تکرار کنند، خیلی هم عالی.
قصه سریال مربوط به یک خبرنگار است که در طول دوران حرفه ای خود با مواردی برخورد می کند که نه می تواند مانور دهد و نه می تواند فراموش کند.
دکتر بقایی در پایان این گفتگو گفت: برای تماس با تیم ما علاوه بر راههای تماس با کارگاه فیلمنامه و استاد سلمانیان عزیز، من نیز در صداوسیمای مرکز گیلان واحد پشتیبانی فنی و فناوری اطلاعات منتظر پیشنهادات (زنگ بزنید، نامه بنویسید) در مورد این فیلمنامه و سایر فیلمنامه ها هستم، اگر هم سوژه ای مدنظر دارید برای نوشتن فیلمنامه مورد نظرتان در کنار اساتید و همکارانم در خدمتم.
Email
چاپ
آخرین اخبار