به اعتلای کشورمان معتقدیم

سخنگوی شورای نگهبان: نامزدها تا ۱۷ اسفند می‌توانند اعلام شکایت کنند

آبتاب– طحان‌نظیف گفت: مردم عزیز تا ۱۷ اسفندماه فرصت دارند تا مستندات خود را از طریق سامانه (مردم ناظر) و نامزد‌های محترم هم از طریق سامانه داوطلب برای ما ارسال کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، هادی طحان‌نظیف، سخنگوی شورای نگهبان درباره آخرین خبر‌ها از انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با تشکر دوباره از مردم به دلیل حضور پرشور پای صندوق‌های رأی که در سرنوشت خود دخیل بودند، اظهار کرد: نتایج از طرف مجری انتخابات یعنی وزارت کشور در حال اعلام بوده و ما هم به عنوان شورای نگهبان و دستگاه نظارتی که بر امر انتخابات نظارت داریم از امروز شکایات مردم و البته نامزد‌های محترم را دریافت می‌کنیم.

وی افزود: کسانی که به هر دلیل شکایتی از روند برگزاری انتخابات دارند، براساس قانون می‌توانند با مستندات و ذکر نام و نام خانوادگی و مشخصاتی که در تبصره ۲ ماده ۸۶ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری آمده است، شکایات خود را برای ما ارسال کنند.

سخنگوی شورای نگهبان ادامه داد: این عزیزان تا ۱۷ اسفندماه فرصت دارند تا مستندات خود را برای ما ارسال کنند. نامزد‌های محترم هم از طریق سامانه داوطلب می‌توانند این موارد را برای ما ارسال کنند و عموم مردم هم می‌توانند از طریق سامانه (مردم ناظر) مستندات خود را برای ما ارسال کنند.

طحان‌نظیف در پایان گفت: هیئت‌های نظارت و بعد هم شورای نگهبان در هنگام بررسی صحت انتخابات به این موارد توجه کرده و بررسی‌های لازم را انجام می‌دهند و براساس آن نظر نهایی خود را در خصوص صحت در حوزه‌های انتخابیه اعلام خواهند کرد.

Email
چاپ
آخرین اخبار