به اعتلای کشورمان معتقدیم

شفاف سازی! خاتمه دادن به سوء ظن ها و شایعات پیرامون عملکرد مهندس علی یزدانی

آبتابحسینعلی میراحمدی، پس از مطرح شدن صحبتهایی پیرامون عملکرد جناب آقای مهندس علی یزدانی ورزنه “معاون وزیر” در گروه های اجتماعی ورزنه (استان اصفهان)، تصمیم گرفتم تا برای رفع سوء ظن ها و شایعات؛ شفاف سازی انجام دهم. 
هرچند نمیدانم از چه جهت بحث پیرامون جناب آقای مهندس یزدانی در فضای مجازی مطرح گردید، ولی بر خود لازم میدانم به عنوان یکی از مطلعین خدمات آقای مهندس یزدانی و همچنین رفع اتهام از برخی مواردی که به ایشان نسبت داده میشود مطالبی را در حد اطلاعات خود عنوان نمایم.
در ابتدا باید بگویم که مهندس یزدانی به ورزنه ای بودن خود همچون دیگر مسئولان بومی افتخار میکنند که با جستجویی ساده در گوگل و یا رجوع به سایت وزارت صنعت و معدن میتوانید مهر تایید بر گفته های بنده بزنید.
و اما برخی دوستان از سرمایه گذاری ایشان در شهر هرند مطالبی را عنوان نمودن که خود شخصاً در سال ۱۳۹۲ به دلایلی که منتقد ایشان بودم، پیگیر این موضوع شدم که این مطلب نه تنها صحت نداشته؛ بلکه برگرفته از توهمات ذهنی برخی بدخواهان شهرمان بود که متأسفانه بعضاً در مسند تصمیم گیری در شهر هستند.
مهندس یزدانی ورزنه تنها مسئول صنعتی کشور میباشد که در راستای شغل خود در هیچ کارخانه و یا صنایعی سبک و سنگین شریک و یا سهامدار نمیباشد. ایشان در چند شرکت به همراه برخی از مسئولان ارشد فعلی کشور و در زمان دولت دهم شراکت داشتند که بعد از دریافت مسئولیت انصراف دادند. 
یکی دیگر از انتقاداتی که به مهندس یزدانی وارد نمودند، بی تفاوتی ایشان نسبت به شهر ورزنه است که در چندین نمونه این نیز رفع ظن خواهد شد. 
*یکی از ارگان های بزرگ علمی، فرهنگی شهرستان ورزنه و منطقه شرق استان اصفهان  دانشگاه پیام نور ورزنه میباشد که به یاری خداوند و همت عزیزان دلسوزی همچون آقایان حاج شیخ احمد باقری، حاج آقا جلال موسوی، مهندس علی یزدانی، حاج حسن یوسفی و دکتر رضا تقیان و…..در شهر ورزنه احداث گردید. 
*معرفی ورزنه به عنوان پایگاه نیروی انسانی جوان و دانش آموخته صنایع بزرگ و کوچک در کشور در سال ۱۳۹۳ با همت ایشان انجام شد.
*کمک در تأیید حکم معافیت مالیاتی برای سرمایه گذارانی که قصد سرمایه گذاری در شهرک صنعتی ورزنه را دارند. 
*کمک قابل تقدیر و توجه به برادران شرکت آشیان دام ورزنه در جهت استقرار کارخانه بزرگ خوراک دام در ورزنه و….
برخی از دوستان بر این عقیده هستند که ایشان میتوانستند در زمان تصدی خود بر سازمان عریض و طویل وزارت صنایع چندین کارخانه را در شهر ورزنه استقرار نمایید که باید دوستان خود اندیشه نمایند و در کسری از ثانیه خود را جای سرمایه گذاری بگذارند که به او پیشنهاد ساخت  کارخانه در ورزنه میشود، واقعیت این است که هیچ کس با توجه به مشکلات فعلی شهرمان تا کنون حاضر به سرمایه گذاری در اینجا نشده است که دلایل آن باید بررسی شده و مورد بحث و واکاوی قرار گیرد.
هم اکنون مهندس یزدانی در مقام ریاست سازمان شرکت شهرک ها و سازمان صنایع کوچک کشور هستند. مقامی که کشوری میباشد، نه منطقه ای و نباید توقع داشت که ایشان تمام وقت خود را صرف آبادانی شهرک صنعتی ورزنه نمایند. 
Email
چاپ
آخرین اخبار