به اعتلای کشورمان معتقدیم

معاون استانداری مرکزی درباره مرگ «مهرشاد شهیدی‌نژاد»: هیچ گونه گلوله‌ای به وی شلیک نشده / پزشکی قانونی شکستگی در دست و پا، جمجمه و خونریزی مغزی را رد کرده

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با اشاره به فوت یک جوان اراکی در جریان ناآرامی‌های چهارشنبه شب در اراک اظهار کرد: چهارشنبه گذشته و به دنبال ناآرامی‌ها و اغتشاشاتی که در اراک وجود داشت، پیکر بی‌جان یک جوان ۲۰ ساله در یکی از خیابان‌های اراک کشف شد.
     پایگاه خبری آبتاب (WWW.ABTAAB.IR):

به گزارش «انتخاب»؛ بهنام نظری با اشاره به فوت یک جوان اراکی در جریان ناآرامی‌های چهارشنبه شب در اراک اظهار کرد: چهارشنبه گذشته و به دنبال ناآرامی‌ها و اغتشاشاتی که در اراک وجود داشت، پیکر بی‌جان یک جوان ۲۰ ساله در یکی از خیابان‌های اراک کشف شد.

وی در گفتگو با فارس تصریح کرد: متوفی هیچگونه مدارک هویتی و حتی گوشی موبایل به همراه نداشت و هویتش نیز مشخص نبود، روز پنج شنبه به دنبال مراجعه خانواده‌اش به مراجع قانونی و شناسایی وی از سوی خانواده هویتش مشخص شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی بیان کرد: بر خلاف شایعه‌سازی‌های شبکه‌های معاند هیچ گونه گلوله‌ای به وی شلیک نشده و جان باختن وی بر اثر اصابت جسم سخت به سر تکذیب می‌شود، ضمن اینکه پزشکی قانونی شکستگی در دست و پا، جمجمه و خونریزی مغزی را نیز رد کرده است.

Email
چاپ
آخرین اخبار