به اعتلای کشورمان معتقدیم

انسیه خزعلی: جلساتی برای اصلاح گشت ارشاد برگزار شده

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: “جلساتی در رابطه با اصلاح گشت امنیت اخلاقی در مجلس با اعضای هیئت دولت و اعضای شورای عالی انقلابی فرهنگی برگزار شده است و در شورای عالی انقلاب فرهنگی و کمیسیون های آن جلساتی برگزار شده که در رابطه با آن اطلاع رسانی خواهد شد.”

او که با خبرگزاری دولتی برنا گفت و گو می کرد، در ادامه گفت: “جلساتی در رابطه با اصلاح گشت امنیت اخلاقی در مجلس با اعضای هیئت دولت و اعضای شورای عالی انقلابی فرهنگی برگزار شده است و در شورای عالی انقلاب فرهنگی و کمیسیون‌های آن جلساتی برگزار شده که در رابطه با آن اطلاع رسانی خواهد شد.”

     پایگاه خبری آبتاب (WWW.ABTAAB.IR):

خزعلی در پاسخ به این سوال که آیا دولت در این باره لایحه ای ارائه خواهد کرد؟ تصریح کرد: “این مسئله یا باید در شورای عالی انقلاب فرهنگی انجام بگیرد و یا به توافق برسند که مجلس طرحی ارائه کند.”

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در پاسخ به این سوال که آماری از زنان زندانی بازداشتی دارید؟ گفت: “تعداد زیادی از زنان بازداشتی آزاد شده اند. افرادی که قصور کمتری را مرتکب شده اند آزاد شده و مقصرین اصلی و با سابقه در زندان نگهداری و طبق گزارشی که دریافت کردیم دیگر زندانی زیر ۱۸ سال نداریم و همگی آزاد شده اند.”

خزعلی در پاسخ به این سوال که از زندان زنان اخیرا بازدیدی داشته‌اید؟ گفت: “بله؛ اخیرا بازدیدی از زنان زندانی داشته‌ام و با آنها به گفت‌وگو پرداختم.”

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در پایان گفت: “با زنان بازداشتی در اغتشاشات اخیر گفت وگو کردم و در خصوص مشکلات برخی زنان زندانی قول پیگیری دادیم. معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری پیشنهاداتی به سازمان زندان ها برای تسهیل در آزادی برخی زنان زندانی ارائه کرده است.”

Email
چاپ
آخرین اخبار