به اعتلای کشورمان معتقدیم

توضیحات حسین کروبی درباره آخرین وضعیت پدرش، «گشایش‌های حصر» و نظراتش

آبتاب– حسین کروبی فرزند حجت‌الاسلام مهدی کروبی درباره آخرین وضعیت جسمانی پدر گفت: آقای کروبی در حال حاضر از لحاظ جسمی و روحی مشکل خاصی ندارند و شکر خدا خوب هستند. ایشان زمانی که در خانه‌ای در  جماران سکونت داشتند به دلیل هم سطح نبودن منزل چندین بار زمین خوردند که باعث شکستگی در ستون فقرات و دست و پا شد و به همین خاطر مجبور شدند به آپارتمانی که اختلاف سطح ندارد منتقل شوند و خوشبختانه تا الان برای پدرم دیگر حادثه‌ای رخ نداده است. وی افزود: از چند سال پیش هم گشایش‌هایی صورت گرفت از جمله اینکه فرزندان و نوه‌ها هر موقع خواستند می‌توانند به منزل ایشان رفت و آمد داشته باشند.
به گزارش ایلنا، حسین کروبی گفت: پدرم از ابتدای حصر به دلیل اینکه فرآیند قضایی حصر انجام نشده بود و تا الان هم به صورت غیرقانونی این روند ادامه دارد همیشه معترض بودند و بارها خواهان محاکمه علنی شدند.
وی افزود: از چند سال پیش هم گشایش‌هایی صورت گرفت از جمله اینکه فرزندان و نوه‌ها هر موقع خواستند می‌توانند به منزل ایشان رفت و آمد داشته باشند و بعد از مدتی هم پیشنهاد کردند برخی از دوستان با موافقت و هماهنگی نیروهای امنیتی با پدر دیدار داشته باشند که تا الان هم به صورت خیلی محدودتر از گذشته این وضعیت ادامه دارد. آقای کروبی در عین اینکه بر مواضع قبلی خودشان تکیه دارند از گشایش‌های صورت گرفته استقبال و استفاده می کنند. 
حسین کروبی درباره آخرین مواضع آقای کروبی درباره انتخابات گفت: آقای کروبی کم هزینه ترین راه برای رسیدن به دموکراسی و احقاق حقوق مردم را انتخابات می‌دانست و همیشه هم بر این موضوع اصرار داشت و در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ هم از آقای همتی حمایت کردند. ولی در حال حاضر  که حتی حسن روحانی و علی لاریجانی را هم نمی‌توانند تحمل کنند ایشان موضعی درباره انتخابات ندارند و سکوت کرده‌اند. هیچ توصیه‌ و نظری درباره انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان ندارند.
Email
چاپ
آخرین اخبار