به اعتلای کشورمان معتقدیم

وزیر کشور: گروهک‌های کومله، دموکرات و پژاک پشت اغتشاشات سنندج هستند

وزیر کشور گفت: افرادی که در خیابان برای مردم ایجاد مزاحمت و اغتشاش می‌کنند حمایت شده و برنامه‌ریزی شده توسط گروهک‌های تروریستی تجزیه‌طلب کومله، دموکرات و پژاک بودند که تاریخ بسیار بد و زشتی از مزدوری صدام گرفته تا کشورهای غربی و همکاری با صهیونیست دارند.

وی گفت: اینها حمایت شده و برنامه‌ریزی شده توسط گروهک‌های تروریستی تجزیه‌طلب کومله، دموکرات و پژاک بودند که تاریخ بسیار بد و زشتی از مزدوری صدام گرفته تا کشورهای غربی و همکاری با صهیونیست دارند.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: تاریخ گواه کارهای تروریستی و جنایت‌باری که این گروهک‌ها در این خطه انجام داده‌اند است اینها تلاش کردند که در رابطه با اغتشاشات اینجا نقش آفرینی کنند.

وحیدی افزود: آنها این موضوع را که مردم شریف کُرد که حقا جایگاه برجسته‌ای در کشور و نظام دارند به دنبال آرامش و توسعه هستند را بر نمی‌تابند.

وی عنوان کرد: رئیس جمهور در سفر به کردستان مبالغ هنگفتی را برای توسعه استان پیش‌بینی کردند که بخشی از این مبالغ تخصیص یافته و بخشی هم انجام می‌شود.

وزیر کشور یادآور شد: انتقال آب سد آزاد برای رفع مشکل آب شرب شهر سنندج از جمله اقداماتی است که دلسوزان نظام و مسؤولان استان انجام می‌دهند ولی دشمنان نظام که مدعی دلسوزی بوده دنبال جلوگیری و ممانعت از این اقدامات هستند.

احمدی تصریح کرد: این مدعیان دفاع از حقوق کرد با مردم کرد دشمنی دارند وقتی در این منطقه کارها در حال انجام است می‌خواهند مانع ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه توسعه و سرمایه‌گذاری با وجود امنیت تحقق پیدا می‌کند، گفت: الان سرمایه‌گذارانی آماده سرمایه‌گذاری در این استان هستند اما دشمنان در تلاش برای ایجاد ناامنی و جلوگیری از توسعه و پیشرفت در کردستان هستند.

وزیر کشور افزود: دشمنان ملت کرد و انقلاب می‌خواهند با اغتشاشات جوی را ایجاد کنند که سرمایه‌گذار نتواند در این استان سرمایه‌گذاری کند که این به نفع دشمن و به ضرر مردم است.

وحیدی گفت: دشمن توسعه مردم کُرد و ایران را بر نمی‌تابد و این رفتارهای خشن و آشوبگرانه به خوبی نشان می‌دهد که علیه مردم هستند.

وی ابراز کرد: مسؤولانی به‌طور شبانه‌روز در خدمت مردم و در تلاش برای رفع مشکلات مردم و توسعه استان هستند و آنها هم از آن طرف کارکردشان تخریب و به آتش کشیدن اماکن عمومی و امکانات شهرداری است.

وحیدی با بیان اینکه نیروهای قدرتمند نظامی و امنیتی بدترین برخورد را با اعضای این گروهک‌ها داشته و خواهند داشت، ادامه داد: نیروهای قدرتمند نظامی و امنیتی این تلاش مزبوحانه را که این گروهک‌ها دوباره انجام دادند و موجب مزاحمت برای مردم شدند، پاسخ داده و مردم خیالشان راحت باشد با همکاری و همراهی خودشان این اغتشاشگران و آشوبگرانی که نگاه‌های خام‌اندیشانه در حوزه ناامن‌سازی و تجزیه‌طلبی دارند را سرجایشان خواهند نشاند.

وی تأکید کرد: ما باید در اینجا فقط دغدغه توسعه و پیشرفت داشته باشیم و تمام تلاش و همت خود را صرف رفع مشکلات مردم کنیم.

Email
چاپ
آخرین اخبار