به اعتلای کشورمان معتقدیم

پس از پهلوانان کاربران ایرانی حالا به صفحه شکرستان در IMDb هجوم برده‌اند!

آبتاب، به گزارش خبرنگار کودک، نکیسا رجائی خراسانی؛ چندی پیش اخباری منتشر شد که نشان می‌داد انیمیشن پهلوانان  با پیشی گرفتن از سریال‌های فوق‌العاده‌ای نظیر تاج و تخت و برکینگ بد به بهترین مجموعه سایت IMDb تبدیل شده است. اکنون خبر رسیده که این اتفاق درباره انیمیشن شکرستان هم افتاده و کاربران تلاش می‌کنند امتیاز آن را در IMDb بالا ببرند. کاربران ایرانی با هجوم به صفحه سریال پهلوانان برای بالا بردن رتبه آن تلاش کردند و نهایتاً این اثر از لیست برترین‌های IMDb حذف شد، ظاهراً اکنون نوبت به کارتون شکرستان رسیده است. این مجموعه انیمیشنی ایرانی با روش کات اوت یا بریده مقوا ساخته شده و استقبال زیادی از آن شده‌ است. قسمت‌هایی از این مجموعه در جشنواره‌های خارجی از جمله جشنواره چانگوی چین، جیفونی ایتالیا و جشنواره فیلم کودک هند به نمایش درآمده است.

انیمیشن شکرستان تا این لحظه ۱۹ هزار رأی دارد و به نمره ۱۰ از ۱۰ دست پیدا کرده است. باید منتظر ماند و دید واکنش مسئولان IMDb به حرکت جدید کاربران ایرانی چه خواهد بود. 

شکرستان بیش از ۱۸۰ شخصیت دارد و همه داستان‌های آن در یک شهر قدیمی و خیالی روی می‌دهد. هر قسمت داستانی مجزا دارد که مردم شکرستان بنا به نیازهای دراماتیک هر قصه، در هر قسمت نقشی متفاوت برعهده می‌گیرند و داستان را رقم می‌زنند. کارگردانی مجموعه شکرستان بر عهده سعید ضامنی و بابک نظری و عباس جلالی یکتا قرار دارد و مهدی اسماعیلی، سید مهدی موسوی و نسیم خُراشادی زاده نویسندگان آن هستند.

منبع: https://vigiato.net/p/256599

 

 

Email
چاپ
آخرین اخبار