به اعتلای کشورمان معتقدیم

نامه سرگشاده به سران دو قوه

   نویسنده: دکتر صادق زیباکلام

 

      جناب آقای رئیسی و جناب آقای سردار خلبان دکتر قالیباف

      سلام بر شما و بر خادمان صدیق و شفیق انقلاب، الان وقت سخنرانی و اعلام وفاداری به امام و رهبری و آرمانهای انقلاب و خون پاک شهداء نیست. اگر مردم مستضعف و محروم سراسر کشور نسبت به این‌گونه اظهارات مسئولان به ملاحظاتی معلوم، ابراز انزجار نکنند دست‌ کم در دل یا ناسزا می‌گویند و یا لعن و نفرین می‌کنند. حضرات عالی‌مقام! این فریادها را با دقت گوش کنید: “شب تا صبح کار می‌کنیم، بچه کوچک داریم آب نیست، بابا بچه کوچیک داریم….”

     می‌دانم حرفهای این حقیر، نه تنها خلاف است و جرم است و جنایت قابل تعقیب که حتی مصلحت نیست کسی به زبان آورد و مگر نمی‌ بینید احدی از مسئولان یک کلام از این قبیل حرفها نمی‌ زند مبادا نظام و مصلحت نظام و آرامش نظام آزرده و آشفته شود؟

  عالیحضرتان!

     دیگر وقت کارهای نمایشی و خر رنگ‌ کردن و علم و کوتل و دسته راه‌ انداختن  نیست، اگر راست می‌گویید و قصد خدمت دارید اینک فقط باید تخت‌ گاز برای ولی‌ نعمتان مستضعف و محروم عرق بریزید و بدوید. من آنچه شرط شفقت و امر به معروف و نهی از منکر است با شما عالیحضرتان معتمد نظام گفتم.

   عالیحضرتان!

     آیا هیچ مجالی داشته‌ اید تا بیاندیشید که چقدر  روی این سخن با شماست؟ “افامن الذین مکروا سیئات آن یخسف‌ الله بهم‌ الارض او یاتیهم العذاب من حیث لایشعرون؟”(نحل: ۴۵)

   “آیا پس آنان که زشتی ها و تبهکاری ها را مکر و حیله می‌ کنند ایمن شدند از اینکه حضرت حق آنها را به زمین فرو کند و یا از آنجایی‌ که نمی‌ دانند عذاب بیایدشان؟” 

   ای دنیا! اف بر دوستی تو  و بر دوستان منافق و تبهکار و ظاهر الصلاح تو!

۱۲ خرداد ۱۳۹۹

Email
چاپ
آخرین اخبار