به اعتلای کشورمان معتقدیم

مسئولان با اقدامات اشتباه اعتماد مردم به انقلاب را خدشه‌دار نکنند

آبتاب؛ آیت‌الله محمدرضا ناصری در همایش مدیران تشکل‌های ایثارگری منطقه شرق کشور با اشاره به فرا رسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: انگیزه اصلی امام خمینی (ره) از احیای اسلام بعد از گذشت ۱۴۰۰ سال از ظهور اسلام و در شرایطی که به آرمان‌های پیامبر اکرم (ص) و حضرت علی (ع) خدشه وارد کرده بودند، اجرای اسلام واقعی بود.
به گزارش ایرنا؛ وی با بیان اینکه شیطان همواره در صدد منحرف کردن انسان از حق و حقیقت و مسیر کمال الهی است، افزود: شیطان با برخی انسان‌ها همراه می‌شود و در این مسیر عمل باطل آن‌ها را زیور می‌دهد.
آیت الله ناصری بیان کرد: نمونه این رفتار‌ها در همه دوره‌ها وجود داشته و در دوران مبارزات انقلاب نیز، افرادی که فریب شیطان را خورده بودند، شهیدی همچون آیت الله صدوقی را با گفتار و برنامه‌های شیطانی، انسانی مضر معرفی کرده بودند.
نماینده، ولی فقیه در استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه خداوند متعال از خلقت انسان هدف دارد، افزود: خداوند متعال برای انسان برنامه ریزی‌های دقیق و ظریف انجام داده است و بی‌شک خلقت انسان بی‌هدف نیست.
آیت الله ناصری ادامه داد: خداوند متعال در قرآن فرموده که انسان خلق شده تا بندگی و عبادت خدا کند و نسبت به خدا معرفت پیدا کنند، زیرا مسیر انسان، کمال الهی است و کمال به معنای همه زیبایی‌ها، ارزش‌ها و نعمات الهی است.
وی تاکید کرد: امام خمینی (ره) قیام کرد تا اصل اسلام احیا شود و این قیام امام، مردم را بیدار کرد و مردم ایران بسیاری از سختی‌ها را تحمل کرده و مخلصانه کنار امام قرار گرفتند.
آیت الله ناصری افزود: تجربیات امام خمینی (ره) بسیار ارزشمند بود ضمن اینکه بجز خدا به هیچ چیز و هیچکس توجه نداشت و همین عشق به خدا، عشق به بندگان خدا را نیز در وجود امام متبلور کرده بود به نحوی که زمانی که امام در گرمای نجف زندگی می‌کرد، حاضر نمی‌شد از کولر استفاده کند، زیرا می‌گفت راضی نمی‌شوم که دوستان ما در ایران در زندان‌ها شکنجه شوند و ما اینجا مقابل باد کولر به خود سختی زندگی در گرما را ندهیم.
وی با اشاره به خاطراتی از دوران تبعید، مبارزات و پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد: امام فقط رضای خدا را در نظر می‌گرفت و برای رضایت خدا قدم بر می‌داشت و اکنون نیز انقلاب، به مدد و لطف الهی حفظ شده است.
آیت الله ناصری تاکید کرد: باید تلاش کنیم که آرمان‌های انقلاب در کشور پیاده شود و اجازه ندهیم این آرمان‌ها به دست فراموشی سپرده شود.
امام جمعه یزد همچنین اظهار کرد: مسئولان نظام ما باید مطابق با آرمان‌های انقلاب حرکت کنند و مراقبت کنند با اشتباهات خود یا فریب خوردن از شیطان، مردم را نسبت به انقلاب بدبین نکنند و اعتماد آن‌ها را خدشه دار نکنند.
وی تاکید کرد: امروز نیز رهبر معظم انقلاب در حال هدایت کشتی انقلاب است و دشمن تلاش می‌کند اصل انقلاب را زیر سئوال ببرد، اما مردم به رغم همه سختی ها، به انقلاب اسلامی، نظام و رهبری وفادار هستند و تلاش دشمنان برای حضور کمرنگ مردم در انتخابات و دوری از انقلاب بی فایده است.
Email
چاپ
آخرین اخبار