به اعتلای کشورمان معتقدیم

انتصابی جدید در صدا و سیمای مرکز گیلان

آبتاب تغییرات مدیریتی در صدا و سیمای مرکز گیلان با انتصاب معاون فنی شدت گرفت. 
به گزارش روابط عمومی صداوسیما؛ دکتر تقی ربانی مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان طی حکمی مهندس اسماعیل جوادی را به سمت سرپرست معاونت فنی صدا و سیمای مرکز گیلان منصوب کرد.
به گزارش خبرنگار روابط عمومی، مهندس جوادی بعد از انتصاب دکتر حجت بقایی را به طور موقت به عنوان مدیر دفتر حوزه معاونت فنی منصوب کرد، این در حالی است که حوزه معاونت فنی صداوسیما به عنوان مهمترین معاونت با داشتن دفاتر شهرستانی در پیشبرد اهداف سازمان صداوسیما بسیار موثر است، در اینجا اشاره به این نکته لازم است که در تبلیغات انتخاباتی صداوسیما برای هر شهرستان یک شبکه جداگانه راه اندازی کرده است و مسئولیت معاونت فنی در این مرحله بسیار حساس خواهد بود.
لازم به ذکر است، مهندس اسماعیل جوادی متولد گیلان، دارای مدرک کارشناسی ارشد الکترونیک از دانشگاه صنعتی خواجه نصیر، مدیر خبرگزاری ادراک نیوز و صاحب امتیاز فصلنامه تخصصی مدار باز است، همچنین چند اختراع ثبت شده دارد و محقق و مدرس دانشگاه است.
مهندس  جوادی از سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را در رسانه ملی آغاز کرد و در طول همکاری ۲۰ ساله خود، سوابق مدیریتی چون مشاور معاون توسعه و فناوری رسانه ملی، مدیریت ارزیابی و مانیتورینگ فرستنده های رادیویی، دبیر شورای راهبردی معاونت توسعه و فناوری رسانه و دبیر کمیته ارزیابی فرستنده های رادیویی موج متوسط رسانه ملی را در کارنامه دارد.
در این مراسم از تلاشهای آقای مهندس شکیبا که پیش از این عهده دار معاونت فنی صدا و سیمای گیلان بود و به کسوت بازنشستگی نائل آمدند، تقدیر و تشکر به عمل آمد.
پیش از این نیز دکتر تقی ربانی در حکمی جداگانه مهدی محمودی را به سمت معاون خبر صدا و سیمای استان گیلان منصوب کرده بود.
بر اساس گزارش رسانه های محلی، تغییرات در ساختار مدیریتی صدا و سیمای مرکز گیلان در حالی صورت می گیرد که پس از استعفای دکتر باقرزاده در خرداد ماه ۱۴۰۲ و انتصاب دکتر ربانی در تیرماه ۱۴۰۲ فضای سیاسی استان در حال آماده شدن برای برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در اسفند ماه سال جاری است.
Email
چاپ
آخرین اخبار