به اعتلای کشورمان معتقدیم

از تپه های سیلک تا موزه ملی لندن با خداداد جلالی

آبتاب؛ خالق فیلم های عاشقانه ” می جان ” را می سازد.

به گزارش پایگاه خبری دیدگاه مدیریت، خداداد جلالی نویسنده و کارگردان برجسته سینما که به دعوت گروه بین المللی فرهنگ سازان زندگی و انتشارات فرازان هنر به پایتخت خانه های تاریخی جهان، کاشان سفر کرده است به خبرنگاران گفت:
به زودی فیلم تازه خود را با مشارکت تهیه کنندگان خارجی که در سه کشور فیلمبرداری خواهد شد می سازد.
آفرینشگر فلسفه “اینک ابدی” و ” ریتم هیچ” درباره فیلم سینمایی “زنی با ارابه چوبی” افزود:
پس از رونمایی از پوستر فیلم در سینمای” لامینور” پاریس در ماه گذشته “زنی با ارابه چوبی” در اسفند ماه سال‌ جاری در موزه ملی لندن با حضور منتقدین و نویسندگان بزرگ به نمایش در خواهد آمد تا سینمای جهان شاهد روایت شاعرانه های یک فیلمساز باشد.

پایگاه خبری آبتاب (WWW.ABTAAB.IR):


مهدی صدیقیان نویسنده و روزنامه نگار که کتابی درباره “خداداد جلالی “و “جهان های موازی” در دست تهیه و انتشار دارد در حاشیه سفر خداداد جلالی به کاشان به خبرنگاران گفت:
جهان فیلمسازی خداداد جلالی ریشه در گذشته او دارد. او شاعر عاشقانه های سینماست.
جلالی با نگاهی متفاوت و باوری که از روح و جانی عاشق سرچشمه گرفته است در فیلم های خود به مکاشفه های درونی رسیده است. او پله پله عشق را تجربه کرده و در سایه مطالعات مستمر و جهان بینی عمیق خود؛ کوچه های زندگی را با کوله باری از کتاب و عشق در نوردیده و امروز آفرینش گر “زنی با ارابه چوبی” و ” دختری با لباس ارغوانی” در قامت سینمای نوین و پیشرو در جهان معاصر است.


صدیقیان ادامه داد:
خداداد جلالی کارگردانی ست که بینندگان فیلم های خود را به اندیشیدن؛ آفرینش و بالندگی دعوت و در ضیافتی با شکوه عاشقان را به جهان های موازی رهنمون می سازد.
“صدیقیان “در پایان گفت:
خداداد جلالی در برهوت این زندگی باغبانی ست که زیباترین گل های هستی را به مردم جهان هدیه می دهد و به خاطر خلق همین جهان زیبا جمعی از نویسندگان: هنرمندان و کارآفرینان قرار است بزودی مراسم ویژه ای برای تقدیر از این کارگردان برگزار کنند.

Email
چاپ
آخرین اخبار