به اعتلای کشورمان معتقدیم

بایدن: کنار اسرائیل ایستاده‌ایم

آبتاب رئیس‌جمهور آمریکا در تماس با نخست‌وزیر اسرائیل بر حمایت کشورش از اسرائیل تاکید کرد و «حق دفاع از خود» را برای صهیونیست‌ها محفوظ دانست.
به گزارش ایسنا، در پی عملیات «طوفان القدس» مقاومت فلسطین علیه اسرائیل، «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا عصر روز شنبه با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم تماس گرفت و تأکید کرد که «ایالات متحده در کنار اسرائیل ایستاده است».
در بیانیه دفتر نخست‌وزیری اسرائیل از این تماس آمده است که نتانیاهو ضمن قدردانی از حمایت واشنگتن در اظهاراتی گفت: «به یک کارزار طولانی‌مدت و قدرتمند لازم است و اسرائیل در آن پیروز می‌شود»
صبح امروز حملات سنگین راکتی و موشکی مقاومت، شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاورت نوار غزه را هدف قرار دادند و «محمد الضیف» فرمانده گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش حماس از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» خبر داد. عملیات طوفان الاقصی پس از آن آغاز شد که مسجد الاقصی طی روزهای گذشته با یورش‌های گسترده شهرک‌نشینان تندرو صهیونیست مواجه شد.
طبق آخرین خبرها، تاکنون ۱۰۰ صهیونیست در عملیات بی‌سابقه مقاومت فلسطین کشته شده‌ وبیش از ۹۰۰ نفر هم مجروح شده‌اند. گروه‌های فلسطینی همچنین خبر داده‌اند شمار زیادی از صهیونیست‌ها را به اسارت گرفته‌اند.
انتهای پیام/
Email
چاپ
آخرین اخبار