به اعتلای کشورمان معتقدیم

طرح یاریگران زندگی به دنبال پیشگیری از وقوع اعتیاد است

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا نبی پیش از ظهر سه شنبه در نشست مجمع عمومی و انتخابات هیأت امنا و هیأت مدیره مجمع خیران یاریگران زندگی استان سمنان به میزبانی استانداری سمنان پیرامون طرح توضیح داد: یاریگران زندگی در واقع به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

وی با بیان اینکه طرح یاریگران زندگی دو محور عمده را دنبال می‌کند که نخستین آنها پیشگیری از ابتلای به اعتیاد به خصوص در بین نسل جوان است، افزود: تولید ثروت در روستاها و توانمند سازی روستاییان دومین اولویت و محور کاری این طرح است.

رئیس هیأت مدیره مجمع خیرین یاریگران زندگی کشور با بیان اینکه سمنان، دوازدهمین استانی است که مجمع خیرین یاریگران زندگی در آن تشکیل و اقدامات آغاز خواهد شد، تاکید کرد: در تلاش هستیم تا با استفاده از ظرفیت‌های بومی در راستای مقابله با چالش‌های اجتماعی به ویژه اعتیاد طرح‌های خوبی را ارائه کنیم.

     پایگاه خبری آبتاب (WWW.ABTAAB.IR):

نبی آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و زندانیان دارای پابند الکترونیک را از جمله اقدامات این مجمع دانست و تاکید کرد: آزادی ۱۳۰ زندانی بدهکار در استان سمنان را متقبل خواهیم شد.

وی با بیان اینکه کارآفرینی با تکیه بر علم و خلاقیت از دیگر رویکردهایی است که می‌تواند بسیار مؤثر باشد، تاکید کرد: با اشتغال است که می‌توان فرد را از آسیب‌های اجتماعی دور ساخت.

     منبع: پورتال جامع ستاد مبارزه با مواد مخدر

Email
چاپ
آخرین اخبار