به اعتلای کشورمان معتقدیم

بیانیه انجمن دوستی ایران و عربستان به مناسبت عید سعید فطر

آبتاب؛ انجمن دوستی ایران و عربستان در بیانیه‌ای اعلام کرد: از توافق دو کشور بزرگ اسلامی، که همراه با بازگشایی رسمی سفارتخانه‌ها در خاک یکدیگر رقم خواهد خورد، بسیار خرسندیم و خداوند را شاکریم که در سالگرد از سرگیری اعلام موجودیت انجمن دوستی ایران و عربستان شاهد از سرگیری گشایش باب برادری و دیپلماتیک بین دو کشور مهم در منطقه هستیم.
انجمن دوستی ایران و عربستان دربیانیه‌ای اعلام کرد که خداوند را شاکریم در سالگرد از سرگیری اعلام موجودیت انجمن دوستی ایران و عربستان شاهد از سرگیری گشایش باب برادری و دیپلماتیک بین دو کشور مهم در منطقه هستیم.
به گزارش ایسنا؛ متن کامل این بیانیه که در آستانه عید سعید فطر صادر شده است، به شرح زیر است:
انجمن دوستی ایران و عربستان، ضمن تبریک عید فطر به مقام معظم رهبری و تمامی ملل مسلمان، اعلام می‌نماید که از توافق دو کشور بزرگ اسلامی، که همراه با بازگشایی رسمی سفارتخانه‌ها در خاک یکدیگر رقم خواهد خورد، بسیار خرسندیم و خداوند را شاکریم که در سالگرد از سرگیری اعلام موجودیت انجمن دوستی ایران و عربستان شاهد از سرگیری گشایش باب برادری و دیپلماتیک بین دو کشور مهم در منطقه هستیم. چرا که این مهم؛ نوید دهنده آینده‌ای بسیار روشن در چشم انداز منطقه‌ای می‌باشد.
مفتخریم ضمن تبریک عید سعید فطر، این نصرت و پیروزی برای میثاق برادری را به رهبران، مردم دو کشور و همچنین وزرای خارجه ایران و عربستان تبریک گفته و هر روز بیش از پیش شاهد تبلور روح همبستگی و همکاری میان دو کشور و امت اسلام باشیم.
لازم به ذکر است که از زمان اعلام موجودیت انجمن در عید فطر ۱۴۰۱، همواره پایه گذاران انجمن، سلسله نشست‌ها با مقامات داخلی، سخنرانی‌ها و نیز فعالیت در عرصه رسانه‌ای را مورد توجه قرار داده اند، که نظرات مثبتی را در داخل و خارج از کشور؛ از جمله نخبگان و مقامات دستگاه‌های مربوطه نسبت به موضعگیری‌های انجمن دوستی ایران و عربستان روا داشتند، که تشکر می‌نماییم. امید است که همزمان با بازگشایی سفارتخانه ها، انجمن نامبرده، رسما کار خود را آغاز نماید.
     نمایندگان انجمن دوستی ایران و عربستان
حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا نوری شاهرودی
حجت الاسلام سیدرضی علم الهدی
دکتر علی اکبر سیبویه
مهندس حسن بیادی
دکتر غلامحسین مظفری
دکتر محمود محمدی
دکتر حسن زمانی
دکتر حسن لاسجردی
دکتر بهروز بهزادی
Email
چاپ
آخرین اخبار