به اعتلای کشورمان معتقدیم

رئیسی روی مین استعفا برود!

آبتاب؛ مصطفی رضاحسینی قطب آبادی می‌گوید: آقای رئیسی اگر ادعا می‌کند که دلش برای مردم و کشور و انقلاب می‌سوزد بایستی فکر کند که زمان جنگ است. در آن زمان بسیجی‌ها روی مین و سیم خاردار می‌رفتند تا مسیر را برای عبور سایرین باز کنند. آقای رئیسی هم باید روی مین استعفا برود.     پایگاه خبری آبتاب (WWW.ABTAAB.IR):

عضو کمیسیون صنایع مجلس: رئیسی استعفا دهد

رویداد۲۴ نوشت: مصطفی رضاحسینی قطب آبادی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره عملکرد دولت در خصوص شعار سال که مهار تورم و رشد تولید نام‌گذاری شده است، به رویداد۲۴ می‌گوید: الان ما به جای مهار تورم، مهار تولید را داریم. در مصاحبه سال‌های قبل هم گفتم که سال ۱۴۰۲، سال سختی را پیش‌رو داریم و حتماً تورم و گرانی‌ها بیشتر خواهد بود. رهبر انقلاب هم با همین بینش و تدبیر بود که امسال را سال مهار تورم و رشد تولید نام‌گذاری کردند.

رضاحسینی می‌گوید: متاسفانه هیچ اراده‌ای در دولت آقای رئیسی برای مهار تورم وجود ندارد. اول اینکه، خیلی از مدیران ناکارآمد هستند و اساساً این کاره نیستند و نمی‌توانند از پس این قصه بربیایند که اگر می‌تواستند، دو سال گذشته آزمایش خوبی برای این کار بود، ولی عملاً نتوانستند. دوم اینکه، رییس دولت و معاون اول، دانش و آگاهی لازم را برای اداره امور کشور ندارند و نمی‌توانند در بحث تورم و بحث‌های مالی و اقتصادی به درستی تصمیم‌گیری کنند. 

نماینده شهربابک می‌گوید: چندگانگی در تصمیم‌گیری، در دولت آقای رئیسی وجود دارد و معلوم نیست تصمیمات کجا و توسط چه کسانی گرفته می‌شود؛ بنابراین با این رویه و کارکرد دولت و مسئولان، ما باید منتظر باشیم تا اتفاقات بدتری در اقتصاد رخ دهد.

حسینی کیا نمیانده مجلس: قرار بود خیلی از وزرا استیضاح شوند ولی قالیباف اجازه نمی‌دهد/ مدام می‌گویند مصلحت نیست!

     دولتی‌ها  و افراطیون برای ما پرونده‌سازی می‌کنند

رضاحسینی قطب آبادی می‌گوید: هم دولتی‌ها و هم افراد همسو با دولت در مجلس به ما می‌گویند به مردم امید بدهید و به آن‌ها نگویید که اوضاع بد است، ولی ما سوگند یاد کردیم که طبق قانون اساسی، حرف‌مان را بزنیم و مطالب را بیان کنیم. حتی به محض اینکه ما در مورد مدیریت نالایق و ناکارآمد در پروژه‌ها و طرح‌ها تذکر می‌دهیم و پیگیری می‌کنیم، بعضی دولتی‌ها، شعبان بی‌مخ‌ها و افراطیون به عناوین مختلف ما را مورد حمله قرار می‌دهند و برای ما پرونده‌سازی می‌کنند و بعضاً برای ما به دستگاه‌های مرتبط گزارش رد می‌کنند آن هم برای اینکه ما را از هدف اصلی بازداشته و متوقف کنند. 

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس می‌گوید: دولت از روز اول بنای همکاری با مجلس را نداشته، ندارد و نخواهد داشت و دودش هم به چشم خودش می‌رود، ولی در عین حال، باز هم حاضر نیستند از راه اشتباهی که رفته‌اند برگردند و کارشان را اصلاح کنند. 

     رئیسی فکر کند زمان جنگ است و باید استعفا کند

وی می‌گوید: در اولین نطقی که برایم محقق شود، خواهم گفت که آقای رئیسی اگر ادعا می‌کند که دلش برای مردم و کشور و انقلاب می‌سوزد بایستی فکر کند که زمان جنگ است. در آن زمان بسیجی‌ها روی مین و سیم خاردار می‌رفتند تا مسیر را برای عبور سایرین باز کنند. آقای رئیسی هم باید روی مین استعفا برود و مجموعه دولتش استعفا کنند تا یک فرد توانمند با تیمی قوی روی کار بیایند. 

نماینده شهربابک می‌گوید: حیف است که ما در حال از دست دادن زمان و فرصت‌ها هستیم. جهان در حال پیشرفت است، ولی ما اندر خم یک کوچه و درگیر و دار بعضی افراطی‌ها برای یک تار مو هستیم. با این رویه، دولت نمی‌تواند کشور را اداره کند. این اداره کردن مملکت در شان مردم نیست. ما نیاز به یک دولت قوی، مقتدر، دانا و توانمند داریم.

     منبع: فرارو

Email
چاپ
آخرین اخبار