به اعتلای کشورمان معتقدیم

روحانی: نگذاریم اقلیتی قدرت‌طلب اکثریت را کنار بزنند که آن روز پایان انقلاب خواهد بود

حسن روحانی رئیس‌جمهور سابق ایران تأکید کرد که انقلاب به هیچ گروه و جناحی تعلق ندارد، متعلق به آحاد مردم است و با اتحاد و انسجام و احترام به افکار گوناگون و شنیدن صدای مردم بقای انقلاب تضمین می‌شود. نگذاریم اقلیتی قدرت‌طلب اکثریت را کنار بزنند که آن روز پایان انقلاب خواهد بود.
      پایگاه خبری آبتاب (WWW.ABTAAB.IR):
به گزارش آبتاب؛ حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق ایران در حاشیه حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران حاضر در مسیر میدان آزادی، انقلاب اسلامی را خواست مردم ایران و متعلق به همه آن‌ها دانست و اظهارکرد: “دشمنان مردم ایران روزی سودای این را داشتند که انقلاب چهل‌سالگی خود را نمی‌بیند، اما این توهم با مقاومت و ایستادگی، وحدت و انسجام ملت تبدیل به خیالی باطل شد.”

به نوشته ایسنا، رئیس‌جمهور سابق کشورمان افزود: “مردم خود صاحب و حافظ انقلابی هستند که استقلال و آزادی را در جمهوری اسلامی می‌بیند. بزرگترین سرمایه انقلاب اسلامی، پایگاه مردمی آن و بزرگترین ثمره جمهوری اسلامی، حضور و مشارکت آحاد ملت در صحنه تصمیم‌گیری و تعیین سرنوشت خود است.”

او با اشاره به اینکه امام خمینی، انقلاب اسلامی را با انتخابات تکمیل کرد، افزود: “استواری امروز نظام اسلامی نتیجه راهبری مقام معظم رهبری با تقویت جمهوریت و اسلامیت است که پشتیبان رأی و نظر مردم است.”

روحانی تأکید کرد: “انقلاب به هیچ گروه و جناحی تعلق ندارد، متعلق به آحاد مردم است و با اتحاد و انسجام و احترام به افکار گوناگون و شنیدن صدای مردم بقای انقلاب تضمین می‌شود. نگذاریم اقلیتی قدرت‌طلب اکثریت را کنار بزنند که آن روز پایان انقلاب خواهد بود.

Email
چاپ
آخرین اخبار