به اعتلای کشورمان معتقدیم

شانس چیست؟

       نویسنده: زهرا رجبی پور

هر درمانی که به مفهوم روح نپردازد، در نهایت سطحی می­ماند؛ حتی اگر در آغاز تسکین دهنده باشد.

     کارل یونگ

آیا شما خودتان را فردی خوش شانس یا بد شانس میدانید؟ به راستی چه راهکارهایی برای افزایش شانس وجود دارد؟ آیا استفاده از اشیا خاص در منزل و محل کار سبب افزایش شانس میشود؟

          پایگاه خبری آبتاب (WWW.ABTAAB.IR):

شانس در واقع وابسته به ارتباط ما با جهان هستی یا همان کاینات هست. اگر این رابطه به درستی شکل بگیرد آنرا به صورت خوش شانسی میبینیم. ما انسانها به واسطه­ ی آنچه در درونمان میگذرد با جهان هستی در ارتباط هستیم. آنچه در درون ما میگذرد شامل افکار و احساسات و رفتار خودآگاه و حتی ناخودآگاه میشود. ما توسط این عوامل فرکانس یا ارتعاشاتی به جهان ارسال میکنیم و جهان هم در همان سطح یا مدار به ما پاسخ میدهد، مثل اینکه ما روی یک خط با کسی تماس میگیریم و طرف مقابل روی همان خط به ما پاسخ میدهد.

زبان مشترک میان انسانها و حیوانات و کل جهان هستی زبان ارتعاشات هست، مثلاً وقتی یک آدمی ناراحت هست ما متوجه میشویم بدون آنکه فرد در مورد احساسش سخنی بر زبان بیاورد. اهمیت این مطلب تا آنجاست که تسلا دانشمند بزرگ در حوزه­ ی متافیزیک که دستاوردها و کشفیات ارزنده­ای در این زمینه داشته است میگوید اگر میخواهید اسرار جهان را یاد بگیرید در مورد انرژی و فرکانس و ارتعاش تفکر کنید.

انسانها تأثیرات مختلفی در مقاطع مختلفی از زندگیشان بر جهان میگذارند، این تأثیر میتواند مثبت یا منفی باشد. اثر خنثی در این جهان وجود ندارد.

با آنچه تا اینجا گفته شد، احتمالاً متوجه واقعیت شانس شده اید در ادامه روش هایی جهت افزایش شانس یا به عبارت دیگر برقرار کردن ارتباط درست با جهان هستی ارایه میدهیم.

یک راه برای برقراری ارتباط و احساس آرامش عمیق، ارتباط با منبع انرژی هستی یا پروردگار هست. هرچقدر این رابطه راحتتر و بی آلایش تر باشد این احساس بیشتر خواهد بود. چراکه با رابطه با خداوند گویی خود را به منبع عظیم انرژی متصل کرده ایم و از این انرژی به شکلهای مختلف بهره میجوییم. تسلا در جای دیگری میگوید ” هر کدام از ما نی های شکسته ای هستیم که میتوانیم با جهان هستی متحد شویم و معجزه بیافرینیم.”

و به نقل از مولانا ” هر لحظه که تسلیمم در کارگه تقدیر       آرامتر از آهو  بی باکتر از شیرم”

بنظر من مفهوم این بیت واگذاری نتایج کارها به خداوند یا همان توکل هست که در اینجا به عنوان تسلیم آورده شده است و یعنی میبایست از این نیروی قدرتمند جهت پیشبرد اهدافمان استفاده نماییم.

Email
چاپ
آخرین اخبار