به اعتلای کشورمان معتقدیم

رئیس سازمان سینمایی: تا من هستم فیلم بی‌حجاب در سینما اکران نخواهد شد

محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی گفت: “تا روزی که من در سازمان سینمایی باشم و آقای اسماعیلی من را در سازمان نگه دارند، هنرمندان شورش و اغتشاش نکنند و نمایندگان مجلس تحصن و تعصب نکنند قطعا فیلمی بدون حجاب بر روی پرده نخواهد رفت. این را مطمئن باشید. ما نیامده ایم برگردیم به دهه ۴۰ و ۵۰ اینجا سینمای جمهوری اسلامی است.”
     پایگاه خبری آبتاب (WWW.ABTAAB.IR):

محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی گفت: تا من باشم فیلم بی‎حجاب در سینما اکران نخواهد شد.

به گزارش آبتاب؛ خزاعی در سخنانی در اختتامیه جشنواره حقیقت اظهار کرد: “تا روزی که من در سازمان سینمایی باشم و آقای اسماعیلی من را در سازمان نگه دارند، هنرمندان شورش و اغتشاش نکنند و نمایندگان مجلس تحصن و تعصب نکنند قطعاً فیلمی بدون حجاب بر روی پرده نخواهد رفت. این را مطمئن باشید.”

وی افزو: “ما نیامده ایم برگردیم به دهه ۴۰ و ۵۰ اینجا سینمای جمهوری اسلامی است.”

وی در بخش دیگر از صحبتهای خود در واکنش به صحبت‌های حمید فرخ‌نژاد گفت: “شما حق ندارید به رهبر ما، پیر ما و مرشد ما توهین کنید. آنقدر عرصه هنر بی حساب و کتاب نشده است که هر کسی از راه برسد مبانی اصلی کشور را زیر سؤال ببرد. اینجا هنوز جمهوری اسلامی ایران است. هنوز تبدیل به کشور دیگری نشده است.”

وی افزود: “بعضی از دوستان هنرمند ما در عرصه هنر در توهم هستند. تا کی می خواهیم تحت تاثیر رسانه های شیشه ای دور و برمان باشیم. تا کی می‌خواهیم پیاده نظام یا سواره نظام شبکه های اینترنشنال، منوتو، معاندین و منافقین باشیم.”

Email
چاپ
آخرین اخبار