به اعتلای کشورمان معتقدیم

برگزاری اولین اجلاس ابر کارآفرینان ایران

آبتاب، فاطمه مهسا کارآموزیان- اولین اجلاس ابر کارآفرینان ایران توسط خانه صنعتکاران ایران و به همت دکتر سیدعلیرضا بنی هاشمی مدیرعامل محترم آن نهاد که خود فردی فعال، تلاشگر و دلبسته مام میهن هستند؛ در مرکز همایش های صدا و سیما در تاریخ ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ با هدف ارائه اندیشه نوآورانه و همدلی و همفکری بزرگان وادی کارآفرینی و ارزش آفرینان و خالقان فرهنگ اشتغال برگزار شد. 

در این همایش ژنرالهای اقتصادی ایران گرد هم جمع شده بودند تا تجارب و راهکارهای خود را برای گشایش اقتصادی کشور با یکدیگر در میان بگذارند. آنها از دغدغه ها و خلأهای قانونی صحبت کردند و داشتن امنیت شغلی را بسیار مهم ارزیابی کردند.

      پایگاه خبری آبتاب (WWW.ABTAAB.IR):

صحبتهای جناب آقای دکتر علی اصغر کیهانی – مؤسس دانشگاه علمی کاربردی ایران فریمکو و بنیان گذار شرکت های ایران فریمکو، پارس لانه، اسکلت بتنی ایران و شهرک بین المللى کیهانى صنعت- که از پایبندی به اخلاق و اهمیت تلاش و دوری از ناامیدی بود، بسیار قابل تحسین بود.

در این جمع فرهیخته جناب آقای احد عظیم زاده -سلطان تجارت فرش- اعلام کاندیداتوری برای اتاق ایران کردند و اهداف و برنامه های خود را مطرح نمودند.

شایان ذکر است که بها دادن به سرمایه گذار و همراهی کردن همه جانبه با او فرهنگی است که باید در ایران عزیز ترویج داده شود. با وجود چنین کارشناسان اقتصادی که هر یک به طور مستقل در بخش خصوصی فعالیت کرده و توانسته اند بدرخشند و افتخار آفرینی کنند، قطعاً شاهد اتفاقات خوب در آینده نزدیک برای خاک مادری -ایران- خواهیم بود.

Email
چاپ
آخرین اخبار