به اعتلای کشورمان معتقدیم

برگزاری مسابقات پرس سینه راو در جنوب شرق کشور با حضور پهلوان ناصر شجاعی

به گزارش خبرنگار آبتاب، مسابقات پرس سینه راو در جنوب شرق کشور در تاریخ ۱۹ اسفندماه به میزبانی شهر بروات – بم با حضور یکصد ورزشکار  و مردم و مسئولان برگزار گردید.
این مسابقات که در جهت پاسداشت میراث جهانی شهرستان بم قنات های امبرآباد و قاسم آباد برگزار گردید، شامل رده های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان بود.
     در رده سنی نوجوانان 
تیم باشگاه جیرفت اول
تیم باشگاه ارگ بم دوم
تیم باشگاه کیاراد کرمان سوم
     در رده سنی جوانان 
تیم باشگاه کیاراد کرمان با مربیگری محمدرضا رهنمون مقام اول
تیم باشگاه استایل نرماشیر دوم
تیم باشگاه اراد جیرفت مقام سوم
     در رده سنی بزرگسالان 
تیم باشگاه کیاراد کرمان با ۵۷ امتیاز اول با مربیگری محمدرضا رهنمون 
تیم باشگاه ارگ بم با مربیگری محمدرضا سلطانی دوم
تیم باشگاه استایل نرماشیر سوم
     در رده سنی پیشکسوتان 
تیم باشگاه کیاراد کرمان اول
تیم باشگاه آزاد جیرفت دوم
تیم باشگاه فجر بروات سوم
قابل ذکر است که در این مسابقات پهلوان نامدار کرمانی، استاد ناصر شجاعی، حضور داشتند. استاد ناصر شجاعی نویسنده کتاب کرمان قبله گاه مهرپرستان و بنیانگزار سایه نگاری می باشند. استاد سرمربی پیشین تیم ملی پاورلیفتینگ، قهرمان آسیا، داور و مربی بین المللی هستند. ایشان مدرس دانشگاه بوده و شاگردان بسیاری را تعلیم داده و مربیان شایسته و افتخارآفرینی برای ایران تربیت کرده اند. دیار کرمان و وطن پرافتخارمان ایران به داشتن چنین فرزند شایسته ای به خود می بالد. نام استاد ناصر شجاعی تا ابد در تاریخ ایران خواهد درخشید، پژوهشگری که با کاوشها و تألیفات بی نظیر خود در تاریخ باستان، از بخش مهمی از ناگفته ها پرده برداشتند و آن را به تاریخ پرافتخار سرزمین پارس و مردمان مهربانش هدیه دادند. آثار استاد به زبانهای مختلف ترجمه شده است. 
Email
چاپ
آخرین اخبار