به اعتلای کشورمان معتقدیم

مریم اسفندیاری اولین بانوی رکورد آفرین ایران

آبتاب- مریم اسفندیاری بانوی پر افتخار و تحسین برانگیز و خبرساز سرزمین پهناور ایران به عنوان اولین زن ایرانی رکورد آفرین شد و توانست اتومبیل پراید و پرشیا را روی پاهای خود در آسمان نگه دارد. 
این بانوی هنرمند و ورزشکار در کسوت زن ایرانی با تلاش و کوشش خستگی‌ناپذیر و باوری استوار بر توانمندی ها و استعدادها و اقتدار نهفته در شیرزنان این مرز و بوم که همواره فرزندانی تربیت نموده اند که ایرانی قدرتمند را در چشم جهانیان بنشانند خالق موقعیتی کم نظیر شد.
این پهلوان زن ایرانی جلوه ای از ارزش ها و مهارت ها و غرورآفرینی خیل عظیم جامعه زنان و دختران این کشور اسلامی را به منصه ظهور رسانید.
این بانوی شایسته با شجاعت و جرأتی بی مانند در دو مرحله با اقدام و حرکتی چشمگیر موفق گردید اتومبیل پراید و پرشیا که هرکدام به اوزان یک تن و ۲۰۰ کیلو گرم  و یک تن و ۳۵۰ کیلوگرم را بر روی پاهای خود نگه داشته و رکورد اولین زن ایرانی را که در دو حرکت قدرتی و استقامتی به نام خود ثبت کند.
مریم اسفندیاری با بهره مندی از تجارب و مهارتها و هدایت استاد گرامی و نام آشنای کشور، جناب آقای ناصر شجاعی که خود سالیان متمادی قهرمان و مدال آفرین و بر سکوی قهرمانی ایستاده است، توانست جرأت و مهارتی را خلق کند که تحسین همگان را برانگیزد و موجبات تشویق و ترغیب دختران و زنان و بانوان کشور اسلامی ایران را فراهم آورد و باور برخی از مردان را که گاهی زنان را ناتوان و ضعیف میدانند، تغییر دهد.
این بانوی کرمانی که از دیار مردان بی ادعا و اسطوره شجاعت و مقاومت و سردار دلها و قهرمان جاودانه ملت سربلند ایران حاج قاسم سلیمانی برخاسته است با تأسی از آن بزرگ مرد یگانه با تلاش و کوشش و همتی بلند کارنامه پرباری را در زمینه‌های هنری و ورزشی به همراه دارد. ایشان علاوه بر دارا بودن تحصیلات عالی دانشگاهی مربی ورزشهای شنا، بدنسازی و رزمی نیز می‌باشد.
همچنین، نام مریم اسفندیاری از نام های درخشان و آشنای صنعت گویندگی و صدا پیشگی برای دوستداران این بخش از هنر است. داغ شقایق های عاشق نام مجموعه کتابی از این بانو می‌باشد که  در مرحله تدوین و چاپ است.
Email
چاپ
آخرین اخبار