به اعتلای کشورمان معتقدیم

چمران درباره سرما و بحران گاز: مردم خودشان به خودشان یاری برسانند که آسیب نبینند

مهدی چمران رئیس شورای شهر با اشاره به سرمای سراسری در کشور و بحران گاز تصریح کرد: درخواست ما این است که مردم خودشان به خودشان یاری برسانند که از این سرما آسیب نبینند.

سایت شهر: «رئیس شورای شهر با اشاره به سرمای سراسری در کشور و بحران گاز تصریح کرد که درخواست ما این است که مردم خودشان به خودشان یاری برسانند که از این سرما آسیب نبینند.»

مهدی چمران در یکصد و بیست و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه فردا سالروز فرار شاه از کشور است، اظهار کرد: «این روز از روزهای پرنشاط ملت ما بوده که با استقبال پرشور مردم ما در کشور مواجه شد و روزی فراموش نشدنی برای ناظران بر فرار شاه معدوم بود.»

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اعلام اینکه باید از این موضوع درس عبرت بگیریم، یادآور شد: «باید به گونه ای باشیم که رفتن ما، مردم را خوشحال نکند، بلکه عدم حضور ما مردم را ناراحت کند. امیدواریم باز هم به لطف الهی و بهای خون پاک شهدا همچنان به جلو برویم و هر روز شاهد پیشرفت های بیشتری در کشور باشیم؛ گرچه مشکلات فراوان است و قطعاً و یقیناً دشمن نیز آرام نمی نشیند و هر روز ما را با مشکلات جدید مواجه خواهد کرد.»

او در رابطه با اهانت نشریه شارلی ابدو خاطرنشان کرد: این اقدام برای ما بسیار سنگین است؛ این نشریه سابقه بسیار زشت و اهانت باری دارد و پیش از این به پیامبر(ص) اهانت کرده بود. این روشی است که صهیونیست‌ها پیش گرفته‌اند تا به انقلاب اسلامی و همبستگی ما آسیب بزنند و حاکی از بغض و عصبانیت آنهاست.

چمران با اشاره به سرمای سراسری در کشور و بحران گاز تصریح کرد: «درخواست ما این است که مردم خودشان به خودشان یاری برسانند که از این سرما آسیب نبینند.»

Email
چاپ
آخرین اخبار