به اعتلای کشورمان معتقدیم

رهبر معظم انقلاب: پیشرفت جمهوری اسلامی، منطق لیبرال دموکراسی را باطل می‌کند

صدها نفر از مردم اصفهان در ایام سالگرد حماسه مردم این شهر در تشییع ۳۷۰ شهید عملیات محرم در روز ۲۵ آبان سال ۱۳۶۱، با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

      پایگاه خبری آبتاب (WWW.ABTAAB.IR):

رهبر معظم انقلاب گفتند: همه قدرت‌های استکباری دنیا که عمدتا آمریکا و اروپاست در مقابل پیشرفت جمهوری اسلامی حرص می‌خورند و مضطرب و ناراحت می‌شوند لذا وارد میدان می‌شوند هر کاری از دستشان برمی‌آید انجام می‌دهند البته هیچ غلطی هم نمی‌توانند بکنند؛ تا حالا هم نتوانسته‌اند بعد از این هم نمی‌توانند.

مهمترین بیانات رهبر معظم انقلاب در این دیدار به شرح زیر است: 

مشکل غرب با جمهوری اسلامی این است که جمهوری اسلامی در حال پیشرفت است.
این پیشرفت را همه دنیا می‌بینند و به آن اعتراف می‌کنند. این برای غرب غیر قابل تحمل است.
اگر ما پیشرفت نمی‌کردیم و اگر ما حضور قدرتمند از خود در منطقه نشان نمی‌دادیم و در مقابل آمریکا و استکبار صدایمان می‌لرزید این فشارها کمتر می‌شد.
هر وقت صدای قدرتمندی جمهوری اسلامی بلندتر بوده است تلاش دشمن برای پنجه زدن به جمهوری اسلامی بیشتر بوده است.
همه قدرت‌های استکباری دنیا که عمدتا آمریکا و اروپاست در مقابل پیشرفت جمهوری اسلامی حرص می‌خورند و مضطرب و ناراحت می‌شوند لذا وارد میدان می‌شوند هر کاری از دستشان برمی‌آید انجام می‌دهند البته هیچ غلطی هم نمی‌توانند بکنند؛ تا حالا هم نتوانستند بعد از این هم نمی‌توانند.

مشکل استکبار با جمهوری اسلامی ایران است که اگر جمهوری اسلامی پیشرفت بکند و رونق بگیرد و جلوه کند در دنیا منطق لیبرال دموکراسی دنیای غرب باطل خواهد شد.
غربی‌ها توانستند با منطق لیبرال دموکراسی بیش از دو قرن همه‌ی دنیا را غارت کنند. یک جا گفتند اینجا آزادی نیست، یک جا گفتند دموکراسی نیست وارد شدند. به بهانه‌ی ایجاد دموکراسی، اموال آن کشور خزائن آن کشور را، منابع آن کشور را غارت کردند. اروپای فقیر ثروتمند شد به قیمت به گل نشستن بسیاری از کشورهای ثروتمند مثل هند و چین. حالا ایران استعمار مستقیم به آن صورت نشد اما اینجا هم هر چه توانستند کردند.
یک نمونه‌اش جلوی چشم شما همین افغانستان است دیگر. آمریکایی‌ها آمدند بیست سال در افغانستان جنایت کردند، انواع و اقسام جنایتها را انجام دادند، بعد از بیست سال همان حکومتی که علیه او وارد شده بودند آمد سر کار افغانستان. دادند به او، با این فضاحت خارج شدند.
حالا اگر یک حکومتی، یک نظامی در دنیا به وجود بیاید که منطق لیبرال دموکراسی را رد کند و با یک منطق واقعی به مردم هویت بدهد، به مردم کشورش هویت بدهد، آنها را زنده کند، آنها را بیدار کند، آنها را قوی کند و در مقابل لیبرال دموکراسی بایستد، این منطق لیبرال دموکراسی را ابطال میکند؛ این جمهوری اسلامی است.

Email
چاپ
آخرین اخبار