به اعتلای کشورمان معتقدیم

بادامچیان: آسیب دیدگان فتنه از بایدن، مکرون و سران انگلیس شکایت کنند

ایسنا: دبیرکل موتلفه اسلامی گفت : قوه قضاییه صریح و شفاف ابعاد فتنه اخیر و اقدامات فتنه گران را برای ملت بیان کند.

وی همچنین گفت: خانواده های شهدا وآسیب دیدگان این فتنه از بایدن، مکرون، سران انگلیس و عاملان و مباشران فتنه، شکایت کنند و قوه قضاییه با محاکمه آنان در جریان زیان های وارده اقدامات لازم را پیگیری کند.

وی تصریح کرد: همه افراد و گروه‌های سیاسی مخالف یا غیر مخالف داخلی که ندانسته آب به آسیاب آمریکایی ها و صهیونیست ها ریختند باید به صراحت مواضع خود را پس از آگاهی رسما اعلام کنند؛ زیرا به اندازه اشتباه در تشخیص فتنه در ایجاد مشکلات برای کشور مقصرند.

بادامچیان اضافه کرد: آنان که پس از روشن شدن واقعیت فتنه، فتنه گری کنند، همدستان فتنه بطور عمد می باشند و با قاطعیت باید تحت پیگرد قانونی قرار گیرند.دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: اکنون که ثابت شده در فتنه های ۷۸، ۸۸،۹۶، ۹۸ و فتنه اخیر بانیان و حامیان اصلی این فتنه ها مستکبرین دیکتاتور و ضد حقوق بشر آمریکایی و اسراییلی و انگلیسی هستند، ملت می خواهد زمینه فتنه سازی برای همیشه پایان یابد و مسئولان ذیربط با قاطعیت و تدبیر اقدام کنند.

بادامچیان در بخش دیگری از این گفت وگو درباره برجام اظهار داشت: برجام پایان یافته و تحریم های آمریکا وغرب به صورت مضحکه در آمده است.وی افزود: آمریکا دچار سردرگمی است و از یک طرف پیام می دهد از سوی دیگر تحریم می کند .

وی همچنین گفت: عقلای دولتهای اروپایی می خواهند از وابستگی به آمریکا و اتحادیه اروپا رها شوند و به طور مستقل منافع خود را حفظ کنند؛ به ویژه آنکه اوکراین که رییس جمهور فریب خورده آن ازآمریکا این همه مشکلات ومصائب برای قاره اروپا پدید آورد.

بادامچیان افزود: منافع آمریکا در بحران هرچه بیشتر اروپا و وابستگی این قاره به آمریکاست.وی اضافه کرد: در اینصورت، سیاست اصولی ایران می تواند به اروپایی ها بگوید که راهشان را در تحریم ها از آمریکا جدا کنند و منافع قاره سبز را درنظر بگیرند.

     پایگاه خبری آبتاب (WWW.ABTAAB.IR):

وی تصریح کرد: همه توان آمریکا، صهیونیسم، غرب و مزدوران آنها در این فتنه معلوم شد که تا چه اندازه فرسوده و کاهش یافته است و اجتماع برلین نیز نشان داد که ضدانقلاب فراری از میهن درچه سطح نازلی قرار دارد.

بادامچیان تاکید کرد: اینان آنچنان ناتوانند که با آمدن روسای جمهور آمریکا و فرانسه و صهیونیست و وزارت خارجه انگلیس در کنار آنها، جز رسوایی و افتضاح، نتوانستند کاری بکنند و تجمع آنها زیر چتر حمایتی دولت آلمان نیز نتوانست بجایی برسد.

بادامچیان در ادامه گفت: غرب ادعا دارد پهپادهای ایرانی در اوکراین بسیار موثر بوده اند؛ این اعتراف غربی ها به قدرت فرامرزی و جهانی ایران است. درحالی که ایران، سیاست تشدید جنگ درهیچ نقطه از جهان از جمله اوکراین را ندارد و خواهان پایان جنگ اوکراین و مستقل بودن آن کشور از غربی هاست.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی درباره منطقه قفقاز نیز اظهار داشت: کشورهای منطقه مراقبت کنند که رژیم صهیونیستی اگر به کشورهای آنها وارد شود امنیت وآسایش آنها از دست می رود زیرا صهیونیست ها هر جا رفته اند، موجب آشفتگی اوضاع و اختلاف شده اند.

بادامچیان در ادامه از نمایندگان مجلس خواست در بازنگری لایحه بودجه ۱۴۰۲نهایت دقت را با نگاهی نو در بودجه نویسی بکار بگیرند و آن را با لایحه برنامه هفتم توسعه هماهنگ کنند.

وی گفت: حزب موتلفه درمذاکرات با برخی از نمایندگان محترم نظرات خود را برای آنها تشریح کرده است.

بادامچیان در پایان با اشاره به سالگرد شهادت آیت الله شهید حاج آقا مصطفی خمینی از این روحانی مجاهد و متقی که به فرموده امام امید آینده اسلام بود، تجلیل کرد و گفت: آن شهید بزرگوار در مسئولیت رابط بین امام و موتلفه اسلامی خدمات مهمی انجام داد و شهادت او الطاف خفیه الهی را نصیب امت اسلام و انقلاب اسلامی کرد.

Email
چاپ
آخرین اخبار