به اعتلای کشورمان معتقدیم

کارگری که نامش بین فعالترین هنرمندان قرن می درخشد

آبتاب، کارگر استودیو شبکه باران، با فعالیتهای رسانه ای شخصی خود از جمله حضور در جشنواره های فیلم و فیلمنامه، همچنین حضور به عنوان نویسنده و خبرنگار در رسانه های بین المللی خوش درخشید.

برخی رسانه ها در خبری اعلام کردند: نام حجت بقایی به عنوان فرد رسانه ای (خبرنگار – مستندساز – شاعر و ترانه سرا – تکنسین رسانه) فعال قرن بیستم در نشریاتی چون scientiano – geniano – regime – stringfix – flock و amazon و نشریات دیگر معرفی شده است. این برای پانزدهمین سال متوالی است که نام این هنرمند رشتی در این نشریات می درخشد.

بقایی به عنوان پژوهشگر فعالیت خود را از مرکز نظرسنجی ارشاد آغاز کرد و بعدها با مراکز پژوهشی به همکاری ادامه داد.

ایشان در حوزه های فیلمنامه نویسی، ادبیات، خبرنگاری هم فعالیتهایی دارند.

بقایی تاکنون بیش از سیصد مستند و برنامه ترکیبی را تهیه یا کارگردانی کرده است.

در این رسانه ها ذکر شده: حجت بقایی از سال ۱۳۹۵ رسماً در امور مشاوره فعالیت می کنند و از افتتاح باشگاه مشاورین زیست بوم کسب و کار با باشگاه همکاری می نماید.

حجت بقایی تجربه همکاری بامجمع جهانی اهل بیت، سازمان پژوهشهای علمی وصنعتی ایران، مرکز تحقیقات علمی کشور، جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران، دانشگاه ابن سینای گرجستان و دانشگاه جهانی ورزش، رسانه های محلی، ملی و بین المللی را در کارنامه دارد.

برای مصاحبه با این هنرمند که در اغلب جشنواره ها مسابقات به عنوان هنرمند گیلانی حضور یافته تماس گرفتیم، موفق به مصاحبه کامل در این مورد نشدیم.

بقایی فقط گفت: من به کارگری خود افتخار می کنم، این هم که این مورد را گفتم دوستان منتشر کنند صرفا به مناسبت جسارتی بود که دو تن از دوستان مدیر فرمودند.

عضو خانه سینما، عضو انجمن صنفی روزنامه نگاران و خبرنگاران ایران، عضو جامعه تولیدکنندگان ویدیویی کشور، عضو جامعه مدیران میانی کشور، عضو جامعه روابط عمومی کشور و … از جمله فعالیتهای اجتماعی این کارگر استودیویی شبکه باران است.

Email
چاپ
آخرین اخبار