به اعتلای کشورمان معتقدیم

صفری، شهردار اردبیل در گفتگو با «انتخاب»: اسرا پناهی با قرص برنج خودکشی کرده

شهردار اردبیل درخصوص ماجرای مرگ اسرا پناهی، می‌گوید که برای او چند وقت قبل یک مشکل خانوادگی پیش آمده بود و با قرص برنج خودکشی کرد. روز جمعه در زمان تحویل جنازه، عمویش هم بود و تمامی مدراک و اینکه علت مرگ، خودشکی با قرص برنج بوده است را تایید کرد و جنازه هم با نظارت خانواده تحویل داده شد. علت مرگ ایشان خودکشی بوده است اما یک سری از شبکه‌های معاند شروع به شانتاژ خبری کردند.

به گزارش آبتاب، محمود صفری در گفت و گو با انتخاب؛ در خصوص علت مرگ اسرا پناهی، مطرح کرد: «چند وقت قبل یک مشکل خانوادگی برای ایشان پیش آمده بود. گویا مادرش طلاق گرفته و پدرش هم یک ماه قبل به دلیل قتل اعدام شده بود. اسرا پناهی هم با قرص برنج خودکشی کرده است. بیمارستان و پزشک قانونی هم اعلام کردند و روز جمعه هم جنازه‌اش را تحویل خانواده‌اش دادند.»

وی افزود: «زمان تحویل جنازه، عمویش هم بود و تمامی مدراک و اینکه علت مرگ، خودشکی با قرص برنج بوده است را تایید کرد و جنازه هم با نظارت خانواده تحویل داده شد. علت مرگ ایشان خودکشی بوده است اما یک سری از شبکه‌های معاند شروع به شانتاژ خبری کردند.»

شهردار اردبیل درمورد جزئیات اتفاق مدرسه شاهد اردبیل اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: «من شهردار هستم و قضیه دبیرستان را اطلاعی ندارم.»

صفری همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا رد جریان اعتراضات دانش‌آموزی هم بازداشت شده است یا خیر، بیان کرد: «اینها به من ارتباطی ندارد. من همان قسمتی که می‌دانستم را توضیح دادم.»

Email
چاپ
آخرین اخبار