به اعتلای کشورمان معتقدیم

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: شما شبکه های معاند علیه ایران در فضای مجازی را قطع کنید تا اینترنت در ایران وصل شود

رییس ستاد برگزاری ۱۳ آبان گفت: امسال باید تلاش کنیم ۱۳ آبان ۱۴۰۱ ماندگارترین ۱۳ آبانی باشد که در سال های اخیر برگزار شده است و با رویکرد انقلابی به این مساله نگاه کنیم.

وی ادامه داد: دشمنی آمریکا از ابتدای انقلاب با مردم و کشور مشخص بوده است. یک روزی با کودتا و جنگ خواستند نظام ما را ساقط کنند و یک زمانی سعی کردند نظام را با تحریم تضعیف کنند. در سال ۸۸ تصور کردند می شود نظام را اسقاط کرد اما آن هم محقق نشد و در کل در همه حوزه ها در نقش اول دشمنی را آمریکا داشته است.

جلال زاده اظهار کرد: برخی می خواهند بگویند اگر تسخیر لانه جاسوسی اتفاق نمی افتاد، آمریکا با ما دشمنی نداشت در حالی که این طور نیست. این دشمنی آمریکا به قبل از انقلاب برمی گردد.

وی با اشاره به اینکه از دستاوردهای انقلاب مبارزه با ظلم و استکبار در هر جا و کشوری است گفت: ما الان ۴۰ سال است که به افغانستان کمک می کنیم. ما بیش از پنج میلیون افغان را در کشور پناه دادیم آن هم نه در اردوگاه ها و برای آنها امکانات معمول هر شهروند را فراهم کردیم. یا در عراق وقتی آمریکا به عراق حمله کرد باز هم ما در کنار مردم این کشور بودیم.

جلال زاده تاکید کرد: نقش آمریکا در حوادث اخیر برجسته است. دستگاه های مختلف باید نقش آمریکا در تزریق مالی به تروریست ها در این حوادث را گوشزد کنند. بنده به زودی نامه ای را به همتایان خود در اروپا می فرستم مبنی بر اینکه شما شبکه های معاند علیه ایران در فضای مجازی را قطع کنید تا اینترنت در ایران وصل شود. در اروپا دست زدن به کوکتل مولوتوف مصداق اقدام غیرقانونی و تروریستی است اما در شبکه های مجازی آن را برای استفاده علیه ملت و کشور ما آموزش می دهند. از این روست که ما تاکید داریم دشمن درجه اول ایران، آمریکاست و نباید این را به هیچ وجه فراموش کنیم.

وی ادامه داد: مناسبت هایی از جمله ۱۳ آبان تلنگری به دستگاه های مختلف در کشور است که در تبیین این مناسبت ها تلاش کنند. شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هر ساله اقدام به تشکیل شورای ملی برگزاری روز ۱۳ آبان کرده است و ارزیابی‌هایی را برای برگزاری این مناسبت در دستور کار قرار می‌دهد.

جلال زاده گفت که امسال باید تلاش کنیم ۱۳ آبان ۱۴۰۱ ماندگارترین ۱۳ آبانی باشد که در سال های اخیر برگزار شده است و با رویکرد انقلابی به این مساله نگاه کنیم. برگزاری این روز را صرفا به روز ۱۳ آبان برگزاری موکول نکنیم و از یک هفته قبل برنامه هایی را در دستور کار بگذاریم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید علاوه بر مدارس، این مناسبت و روز برای دانشگاه و دانشگاهیان تبیین شود. همان طور که رهبری سال ها پیش گفتند، خدا نگذرد از کسانی که می‌خواستند و می‌خواهند دانشگاه را از سیاست جدا کنند لذا بررسی این موضوع در دانشگاه‌ها ضرورت دارد.

Email
چاپ
آخرین اخبار