به اعتلای کشورمان معتقدیم

فرمانده سپاه کربلا: نمی‌گذاریم آرامش جامعه برهم زده شود و پرچم جمهوری اسلامی به دست نااهلان بیفتد

فارس: فرمانده سپاه کربلا با تاکید بر اینکه امنیت کشور مدیون و مرهون خون شهداست، گفت: اجازه برهم زدن آرامش جامعه را به نااهلان نمی‌دهیم.

به گزارش آبتاب، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا در آیین هفتمین روز شهادت سردار سیدحمیدرضا ‌هاشمی فرمانده اطلاعات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در روستای تاکام ساری به ویژگی‌های این سردار شهید پرداخت و گفت: اخلاص و متدین بودن این شهید عزیز زبانزد همه بود.

وی با بیان اینکه همه ما به دلاورمردی و صلابت این شهید عزیز افتخار می‌کنیم، گفت: راه شهدای امنیت با قدرت و قوت ادامه دارد.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه با اشاره به اغتشاشات اخیر به اهداف دشمنان پرداخت و خاطرنشان کرد: مهم‌ترین هدف دشمن در آشوب اخیر، ناامنی و برهم زدن امنیت شهرهای کشورد بود که با هوشیاری، بصیرت مردم این توطئه پلید خنثی شد.

سردار مسلمی با تاکید بر اینکه امنیت کشور مدیون و مرهون خون شهداست، تصریح کرد: تداوم راه شهیدان مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان است و نمی‌گذاریم آرامش جامعه برهم زده شود و پرچم جمهوری اسلامی به دست نااهلان بیفتد.

وی در پایان سخنان خود با بیان این مطلب که سربازان گمنام امام زمان(عج) در اطلاعات سپاه چشمان همیشه بیدار نظام و انقلاب هستند افزود: باید قدردان صبوری و فداکاری خانواده شهدای امنیت بود.

Email
چاپ
آخرین اخبار